Facylitator, który jest zaznajomiony z sektorem szkolnym i produktami, może pomóc w nawigacji. Pamiętaj, że spotkanie przeglądowe różni się od spotkania egzaminacyjnego. Nie chodzi o to, aby próbować kontrolować proces, ale o znalezienie najlepszego sposobu na zaspokojenie potrzeb uczniów i pracowników.
Promocja produktu za pomocą certyfikatu Breeam
Znajdź sposób, aby uwzględnić osobną porcję czasu na omówienie nowych produktów i pytań. Jeśli nie zajmiesz się odpowiednio produktami i pytaniami, przegląd nie będzie tak wszechstronny, jak mógłby być. Postaraj się zostawić czas na koniec spotkania, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania dyrektora lub personelu dotyczące procesu przeglądu lub produktów.
Zawsze możesz odwołać się do materiałów lub odpowiedzieć na pytania przez telefon, ale posiadanie szybkiej, czystej strategii wyjścia pomoże uniknąć wszelkich nieporozumień lub błędnej komunikacji.
Rola facylitatora w przeglądzie oceny Breeam dostępnego w ofercie firmy JW-A Liderzy szkół często mają wiele pytań, kiedy planują przegląd oceny Breeam. Może być trudno wiedzieć, od czego zacząć i kogo poprosić o pomoc. Rolą facylitatora w przeglądzie oceny Breeam jest pomoc w poruszaniu się po tych pytaniach i wątpliwościach, jednocześnie zapewniając strukturę i wskazówki dla spotkania.
Najlepiej, jeśli moderator będzie miał wcześniejsze doświadczenie z sektorem szkolnym i produktami będącymi przedmiotem przeglądu. Jeśli jednak nie ma takiego doświadczenia, może być doskonałym źródłem informacji. Jeśli masz pytania dotyczące procesu spotkania, produktu lub facylitatora, poproś dyrektora szkoły o bezpośrednią rozmowę z facylitatorem.
Moderator powinien być osobą zaufaną, posiadającą głęboką wiedzę na temat sektora szkolnego i produktów. Facylitator, który jest nowy w branży i/lub sektorze szkolnym może być wspaniałym źródłem informacji, ale może też być źródłem frustracji i zamieszania.