Artykuły biurowe na medal
Każdy pracownik biurowy korzysta z artykułów biurowych – to oczywiste. Wielu pracowników biurowych nie jest zadowolonych z tego, jakiej jakości sprzęty i artykuły są im udostępnione przez pracodawców. Czas na rewolucję. W końcu zadowolony pracownik będzie dobrze pracował, ten mniej zadowolony – nieco gorzej.
Integracja zespołu
Nie samą pracą żyje człowiek – to również oczywista prawda. Dlatego w każdym biurze, w każdym miejscu pracy powinien znaleźć swoje miejsce kącik kawowy, w którym pracownicy będą mogli na spokojnie delektować się pyszną kawą i znaleźć chwilę czasu na spokojną rozmowę ze swoimi współpracownikami. Badania potwierdzają, że takiego czasu bardzo brakuje i często nie ma nawet okazji, aby wymienić z koleżanką z sąsiedniego biurka kilka zdań na codzienne, życiowe tematy. A taka rozmowa mogłaby być zbawienna jeśli chodzi o atmosferę w biurze i o integrację między współpracownikami. Kącik kawowy w biurze to podstawa dobrych relacji między załogą.
Najważniejsza jest jakość
Sklepy biurowe prześcigają się w pomysłach jak przyciągnąć do siebie klientów. Tymczasem recepta jest jedna – doskonała jakość i przystępne ceny. W czasach, kiedy rynek zalewany jest produktami niewiadomego pochodzenia, kiepskiej jakości, klienci szukają potwierdzenia, że to co kupią, nie rozpadnie się już w kilka chwil po dokonaniu zakupu czyli szukają jakości. Tymczasem o tę jakość dzisiaj bardzo trudno, bo trudno o poczucie odpowiedzialności. Dlatego też jeśli chodzi o rynek artykułów papierniczych poszukiwaną wartością jest dobra jakość.