Sposoby na pokazanie swojej firmy w Google i zwiększenie ruchu

Jeśli używasz Google do pracy, Twoja wizytówka jest przedłużeniem Twojej marki. To jedna z pierwszych rzeczy, jakie potencjalni pracodawcy lub klienci widzą o Tobie i Twojej firmie. Twoja wizytówka w Google moja firma powinna pokazywać, kim jesteś i co odróżnia Cię od innych profesjonalistów w Twojej branży. Oto kilka sposobów na to, by Twoja wizytówka Google wyróżniała się spośród innych:

Czym jest Google Moja firma?

Google Moja Firma – GMF to bezpłatne narzędzie, które umożliwia utworzenie zweryfikowanego profilu biznesowego online, który może pojawić się w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu klienci mogą zobaczyć Twój adres, informacje kontaktowe, godziny pracy, ofertę produktów/usług, opinie klientów i wiele innych. Zasadniczo jest to sposób Google na poinformowanie ludzi o tym, czym jest Twoja firma, gdzie jesteś i czym się zajmujesz – wszystko to na jednej prostej stronie. Gdy utworzysz lub zatwierdzisz profil swojej firmy w GMF, Google będzie wiedziało, że to Ty kontrolujesz firmę, więc Twoje informacje będą częściej pojawiać się w wynikach wyszukiwania. GMF pomaga także Google zrozumieć charakter Twojej firmy, dzięki czemu może dostarczać odpowiednie informacje i reklamy osobom szukającym. Odbywa się to poprzez zadawanie serii pytań dotyczących usług/produktów, godzin pracy itp. Po utworzeniu profilu możesz w każdej chwili dodać lub zaktualizować informacje o swojej firmie. Możesz również dodawać zdjęcia, odpowiadać na recenzje i odpowiadać na pytania klientów.

Pokaż swoją firmę w Google za pomocą reklamy Google

Reklama w Google to świetny sposób na zaprezentowanie swojej firmy i zwiększenie ruchu. A jest to łatwe do zrobienia dzięki Google Moja Firma. Wpis w Google, zawierający zdjęcia i informacje kontaktowe, ma kluczowe znaczenie dla przyciągnięcia klientów. Możesz jednak martwić się, że nie masz wystarczającej liczby recenzji, aby wyróżnić się na liście. A może nie masz wystarczająco dużo czasu, aby stworzyć wysokiej jakości wpis. W każdym z tych przypadków możesz zwiększyć swój wpis biznesowy za pomocą reklamy Google. Reklama Google AdWords to największa na świecie sieć reklamowa typu pay-per-click. Reklamy pojawiają się zarówno na stronach wyników wyszukiwania Google, jak i w witrynach wydawców. Ich zadaniem jest łączenie firm z klientami, którzy szukają produktów lub usług. Reklamy można tworzyć i zarządzać nimi bezpośrednio na pulpicie nawigacyjnym Google Moja Firma. A ponieważ płacisz za umieszczenie ogłoszenia przed potencjalnymi klientami, jest to świetny sposób na dotarcie z ofertą do klientów. Mogą oni zobaczyć Twoją nazwę, adres, godziny pracy i ofertę produktów.

Zwiększ ruch z reklamą Google – lokalny przewodnik

Innym świetnym sposobem na zaprezentowanie swojej firmy w Google jest zostanie Lokalnym Przewodnikiem. Zostanie Lokalnym Przewodnikiem pozwala Ci podzielić się swoją wiedzą z klientami i otrzymać uznanie od Google. Otrzymasz również punkty, które można wykorzystać do uzyskania darmowych produktów i innych korzyści. Punkty te można zdobywać na wiele sposobów, np. pisząc recenzje, odpowiadając na pytania, tworząc wzbogacające miejsca i stając się ekspertem. Zostanie Lokalnym Przewodnikiem jest darmowe, łatwe do zrobienia i może pomóc zwiększyć ruch Twojej firmy z Google. Nie tylko zaprezentujesz swoją firmę w Google, ale także zostaniesz doceniony za wkład w społeczność Google.

Pokaż swoją firmę za pomocą reklamy Google

Do tej pory dowiedziałeś się o znaczeniu umieszczenia swojej firmy w Google i różnych sposobach, aby to zrobić. Teraz porozmawiajmy więcej o znaczeniu reklamy w Google. Google jest wiodącą wyszukiwarką na świecie, więc zwiększenie reklam na tej platformie ma sens. Teraz możesz myśleć, że nie masz budżetu na tworzenie reklam w Google. Ale, istnieje opłacalne rozwiązanie. Platforma reklamowa cost-per-click zapewnia firmom szansę na uzyskanie ich reklamy przed właściwym klientem w odpowiednim czasie. Tak więc, nawet jeśli jesteś małą firmą bez dużego budżetu, możesz reklamować się w Google. AdWords dla Firm to platforma reklamowa Google, która pozwala firmom tworzyć reklamy tekstowe i wizualne, które pojawiają się na górze strony wyników wyszukiwania, gdy ktoś szuka produktów lub usług związanych z Twoją firmą. To zapewnia, że Twoja firma jest coraz bardziej widoczne, jak to możliwe.

Podsumowanie

Google moja firma to darmowe narzędzie, które pozwala Ci stworzyć zweryfikowany profil biznesowy online, który może pojawić się w wynikach wyszukiwania. Zostanie Lokalnym Przewodnikiem pozwala na dzielenie się swoją wiedzą z klientami i otrzymywanie uznania od Google, a także zdobywanie punktów, które można wykorzystać do otrzymywania darmowych produktów i innych korzyści. Aby zwiększyć swoją widoczność w Google, możesz tworzyć reklamy tekstowe i wizualne, które pojawiają się na górze strony wyników wyszukiwania, gdy ktoś szuka produktów lub usług związanych z Twoją firmą.